Monday, December 21, 2009

Penang DOWNHILL RACE!! 20/12/09

semalam ari ahad.pas balik dari kl ride dgn rider2 kl (pujmac,kayuhbeb n bla..bla.bla<-aku tak kenal nama) sampai umah aku kul 5 pagi..pastu kul 7 bangun kuar umah g penang tgk penang downhill race.janji dgn nasir kat tol..aku g tgk je n bg moral sapot kat rider2 alor star.riders alor star yg join ialah PUTRA the org tua,HAFIZ dabomb,ANE tank ds n ZAMER kona(tp last minit zamer tak dapat ride coz kena keja.rakan sekerja nya sakit.abis kena maki bertong2 mamat tu sbb sakit time org nak g race)..aku cukup respek dgn diaorg ni sbb DH dgn hardtail je.alhamdulilah diaorg semua selamat dari sebarang malapetaka kecuali ane yg nasib tak bek g cium tanah..dkt finish line lak tu.walaupon tak dpt placing yg cantik tapi diaorg mmg berani..isk..klu aku tau aku register sama pon takpa aritu...so layan la pic..aduh..mcm tringin je nak main DH ni...ada sapa2 nak bli 96 aku dak?hahaha....adios..wanblitz p/s: sori la comelfz..ang buat sat la report yg kita p kl ride kat KIARA,PCP&FRIM tu..aku mana ada gambaq..lagipon PC kat umah aku ni lembab..pentium 3 je..hehehe putra menunjukkan bukti ..seatpost ANE yg takde saddle..ilang masa crash.
ane..crash..giler nampak ngeri bai..muka sembam kat batu besar tu.sebbek fullface

ane..dekat2 nak crash
ane
pengganti tempat zamer..nama dia aku taktau.

maverick..tokey KT CYCcletron bandar perda..dgn bike corsair DH



takkan tolak bro..bak sini bullet tu(jgn marah ar udang..)

putra tgh mententeram kan ane..masih shock sbb crash..medic mana medic!!




haa mcm ni la udang..udang saint in action..final run


puta the org tua in action

hafiz dabomb to the finish line

giler tgk track macamna tu..turun tangga..peghhh




iskkk..bla ble pakai morewood ni...



putra




main polis sentri ke kejar2 ni??

maverick odw to starting line for final run..senyum je..
rider cci..pakai skinsuit dgn padding..trek session tu..


ane dok tgk bike dia ok ke tak ok lepas crash

finish line kena jump tu..land bek2 tau..nanti crash



No comments:

Post a Comment